Het nieuwe ritme oppakken

24 juli 2018 - Lyndhurst, Verenigde Staten

Goed, we weten natuurlijk dat vliegen door verschillende tijdzones problemen oplevert met je biologische klok… Maar ja, de biologische klok van Otto is überhaupt al niet normaal en daar komt de jetlag nog bij, dus als gevolg daarvan stond hij vrolijk om 3 uur naast ons bed… Terug naar bed gestuurd, maar helaas, dat bleek niet te werken… Uiteindelijk bij Jeroen in bed gelegd en Suus bij Bram op de kamer. Dat bleek iets beter te werken, maar om 6 uur was er eigenlijk geen houden meer aan. Dan maar een vroeg dagje… Wel een goede gelegenheid om ons eerste puntje van ons lijstje af te werken: ontbijten in een echte Amerikaanse diner. De jongens eten pancakes en gebakken eieren en ik heb een “healthy breakfast”: gebakken eiwit, vers fruit en een whole wheat muffin… Hahaha, ik heb niet de illusie dat dat nou zo healthy is, hoor…

Daarna boodschappen doen bij de Walmart. Levensgroot en heel veel keus… Terwijl wij de winkel doorwerken, kijken de jongens hun ogen uit op de speelgoedafdeling.

Na deze noodzakelijke dingen besluiten we om een kijkje te gaan nemen bij de plek waar we morgen heen gaan: de Statue of Liberty. Wel handig om te weten hoe we moeten rijden, waar we moeten parkeren en waar we onze kaartjes moeten ophalen. We parkeren in Liberty State Park, wat eigenlijk een heel leuk park blijkt te zijn met een geweldig uitzicht op de skyline van New York. En zien we de plek waar we onze kaartjes moeten ophalen: een oud treinstation. Na een hoop foto’s en een lekker (maar DUUR!) ijsje verder, rijden we terug naar huis. We sluiten de dag af met Hollandse pot: aardappels, broccoli en hamburgers (want dat eten ze zo makkelijk), en schuiven dan op tijd het bedje in. Hopelijk kunnen we nu een langere nacht maken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma Margo:
    28 juli 2018
    En weer allemaal schitterende foto`s. Ja een jetleg is voor niemand fijn , maar wij kunnen dat nog wat beredeneren. Super vervelend , maar Otto , met een paar dagen voel je je weer normaal hoor. Proberen het gewone ritme er weer in te krijgen.
  2. Renate:
    29 juli 2018
    Leuke foto’s en veel plezier!