Niagara Falls

10 augustus 2018 - Niagara Falls, New York, Verenigde Staten

Na het ontbijt rijden we richting Niagara Falls, waar we een boottocht boeken. Het uitzicht is vanaf het park al adembenemend, we zijn benieuwd wat we nog meer te zien krijgen. Eerst met een supersnelle lift naar beneden, naar de waterkant (aangezien het park waar je de tickets koopt op de hoogte is van de bovenkant van de watervallen, dus op waterlevel, moet je eerst naar beneden, en dat doen die Amerikanen natuurlijk niet lopend, hè). Dan krijgen we allemaal een blauwe poncho aangereikt die je op de boot aan kan doen om niet nat te worden. Aan de overkant van het water, de Canadese kant, hebben alle bootvaarders een rode poncho. Dat hebben ze lekker verdeeld, hahaha!

De boot vaart vanaf de waterkant aan de zijkant van de Amerikaanse en Bridal Veil watervallen een rondje tot aan de Horseshoe waterval en daarna weer terug. Het is indrukwekkend om de kracht van de watervallen te voelen en in de mist op het water te dobberen. Het geeft je een nietig gevoel…

Na deze natte attractie rijden we door naar ons motel, waar we een nachtje gaan logeren alvorens door te rijden naar onze bestemming in the middle of nowhere: Hermon.