Green Brier River Trail en Lewisburg

8 augustus 2018 - Greenbrier River Trail Trailhead, Verenigde Staten

Vandaag maken we een wandeling in de buurt van ons afgelegen huis: De Green Brier Trail. Helaas lukte het ons niet om te gaan whitewater raften, wat ik heel graag had gewild, maar we waren te laat met reserveren en alles was al vol. Dus maken we er een “rustig” dagje van.

Bij het ontbijt worden we getrakteerd op hertjes die door de voortuin van het huis rennen. Natuurlijk te laat met het fototoestel, maar wel echte herten op 20 meter afstand gezien! Dan starten we aan de wandeling. Vreemd genoeg zijn hier geen bosweggetjes te vinden, maar de walking trail is een weg waar een truck met gemak kan rijden, maar waar geen gemotoriseerde voertuigen mogen komen. Daardoor voelt het niet echt als een avontuurlijke wandeling, maar toch zien we bijzondere vlinders en insecten. We komen bij een rotsige plaats waar je dicht bij de rivier kan komen en de jongens gaan daar aan de slag met het bouwen van een dam, het zeilen van stenen en Otto gaat natuurlijk graag met modder aan de slag.

Na de wandeling rijden we naar het stadje Lewisburg om daar een ijsje te eten: een sundae met hot caramel, 2 toppings, slagroom en een cherry on top! Twee blije kids hier, hoor!

1. Oma Margo:
    11 augustus 2018
    Lijkt me een heerlijke inspannende ontspannende dag toe. Zit daar ook nog groot wild ?
  2. Renate:
    12 augustus 2018
    Mooie omgeving en lekker hoor die ijsjes